آشنایی با مشکلات و محدودیت های آیفون در ایران
نوشته شده توسط : danial

این روزها خیلی از افراد به دنبال استفاده از تلفن های همراه آیفون هستند زیرا استفاده از امکانات فوق العاده ای که برای مشتریان به همراه دارد ، خیلی از افراد را تشویق می کند که گران بودن این محصول را به جان خریده و به اصلاح دل را به دریا زده و این دستگاه ها را خریداری کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید آیفون را دارید یا به تازگی خریداری کرده اید ، شاید برایتان جای سوال باشد که معایب اپل چیست ؟ البته شاید هم از مشکلات و محدویت های آیفون در ایران مطع هستید ، ما نیز در این پست می خواهیم به بیان مشکلات اپل بپردازیم.

علاوه بر مواردی که در قسمت قبلی به آن اشاره شد و تعدادی از آنها جز محدودیت های آیفون در ایران به شمار می آید ، از جمله ساخت اپل آیدی ، معایب دیگری هم در ایران دارد از جمله :

خرید نرم افزار

در قسمت قبلی گفتیم که برای خرید حتما باید حساب کاربری با آدرس کشوری غیر از ایران را داشته باشید که این یکی از مشکلات ایفون در ایران است ، علاوه بر این باید بدانید که آپدیت برنامه های رایگان هم در ایران امکان پذیر نیست و از طرفی پول کشور ایران را نیز قبول نمی کند و در کل برای اینکه نرم افزاری را به صورت رایگان یا غیر رایگان بخواهید از اپ استور بگیرید باید کلی دردسر را تحمل کرده و ترفندهایی را به کار ببرید که متوجه ایرانی بودن شما نشود!

تایید دو مرحله ای

همانطور که می دانید یکی از راه های افزایش امنیت ، استفاده از تایید دو مرحله ای است که آن هم نیاز به یک شماره تلفن معتبر دارد و باز برمیگردیم به تحریم ایران و در دسترس نداشتن یک شماره تلفن معتبر خارجی!

محدودیت در دانلود اپلیکیشن

برخی از کاربران ایرانی ، به دلیل تحریم ها با مشکلاتی هنگام دانلود اپلیکشن مواجه می شوند که در این شرایط مجبور به استفاده از نرم افزارهای تغییر IP هستند ، برای حل مشکلات دانلود از اپ استور مقاله های مشکل دانلود از اپ استور و مشکل عدم اتصال به اپ استور را مطالعه فرمایید.

عدم ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران

یکی دیگر از محدودیت های اپل در ایران  این است که خدمات پس از فروش ارائه نمی کند و در صورت خراب شدن و بروز هر گونه مشکل یا باید دستگاه را به شرکت های ارائه دهنده خدمات گارانتی در ایران بدهید یا اینکه به دستگاه را به کشور دیگری ارسال کنید تا بتوانید از خدمات گارانتی اپل استفاده کنید و در نظر داشته باشید که در کل خاورمیانه تنها کشور امارات ارائه دهنده خدمات گارانتی اپل است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر معایب اپل به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

 www.heyvatech.com/web/articles/view/991/آشنایی-با-مشکلات-و-محدودیت-های-آیفون-در-ایران.html

 

 





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: